1399-06-29 13:29
856
0
70425
در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی و نماینده منتخب غرب گلستان مطرح شد؛

حمایت از گردشگری در گلستان باید نهادینه شود/ گردشگری در شرایط بسیار سختی قرار دارد

عبدالجلال ایری منتخب مردم شریف شهرستان های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گلستان ما، عبدالجلال ایری منتخب مردم شریف شهرستان های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان دیدار و گفت و گو کرد.

احمد تجری در این دیدار با اشاره به ظرفیت های گردشگری غرب گلستان، خاطرنشان کرد: اگر به ظرفیت های گردشگری در غرب استان گلستان اعم از طبیعی ، تاریخی و صنایع دستی مثل آثار تاریخی ثبت در فهرست آثار ملی ، جنگل ها ، سواحل خزر ، جزیره آشوراده ، اسب دوانی توجه شود هرکدام به تنهایی قادر است تحولی در ایجاد شغل و اقتصاد مردم منطقه داشته باشد.

وی با بیان اینکه گردشگری در شرایط بسیار سختی قرار دارد، افزود: در شرایط کنونی موضوع تبلیغات وبازاریابی گردشگری بسیار مهم و حائز اهمیت است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان ابراز کرد: ساحل چارقلی یکی از ظرفیت های منحصر بفرد دریایی استان است ولی متاسفانه به آن پرداخته نشده است و حتی راه دسترسی مناسب ندارد.

تجری گردشگری را محور توسعه دانست و تصریح کرد: در بحث اعتبارات و تخصیص ها کمترین توجه به آن شده است، گردشگری در شرایط فعلی نیاز به حمایت همه مسوولین علی الخصوص نمایندگان محترم مجلس را دارد

وی ادامه داد: باید حمایت از گردشگری در استان نهادینه شود، ایجاد زیرساخت های گردشگری یکی از اولویت های مهم توسعه این صنعت است.

ظرفیت های گردشگری استان منحصر بفرد است

عبدالجلال ایری در ادامه این جلسه تصریح کرد: مسئله گردشگری با توجه به شرایط کنونی بسیار مهم است و جای تأسف دارد که با توجه به این امر به مسئله اعتبارات و تخصیص های آن توجه نمی‌شود 

وی متذکرشد: ایران در  آینده با گردشگری شکل خواهد گرفت، از هر اقدامی در جهت پیگیری ثبت جهانی آثار تاریخی استان و دیوار بزرگ گرگان دفاع خواهیم کرد.

منتخب مردم شریف شهرستان های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ظرفیت های گردشگری استان منحصر بفرد است و نیاز به برنامه ریزی دارد که بتوان از این ظرفیت ها در جهت توسعه استان استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.